Politica de confidențialitate

Cine suntem

Lied Consulting SRL este o echipă de traineri și consultanți care dezvoltă și implementează programe de consultanță și training unice, practice și interactive. Fiecare membru al echipei vine cu o experienta vastă în crearea și aplicarea strategiilor dedicate dezvoltării performanțelor oamenilor.

Lied Consulting SRL
str. Independentei, 28/3, of. 34
mun. Chişinău, MD-2072
privacy@etraining.md

Această politică de confidențialitate este emisă în numele Lied Consulting SRL.

Despre ce este această politică de confidențialitate

La Lied Consulting, noi recunoaștem faptul că confidențialitatea este importantă pentru clienții și partenerii noștri și suntem hotărâți să protejăm confidențialitatea dvs. Clienții noștri ne încredințează datele personale, iar noi suntem responsabili pentru a justifica încrederea acordată zi de zi. Vrem să oferim un serviciu sigur și securizat în care avem de-a face cu datele personale.

"Datele personale" înseamnă informațiile care vă identifică, cum ar fi numele, fotografia sau datele de contact sau datele care pot fi legate de aceste informații pentru a vă identifica. Nu se includ date în care a fost eliminată identitatea dvs., cunoscută sub numele de date anonime.

Am elaborat prezenta Politică cu privire la Confidențialitate cu scopul de a demonstra angajamentul și responsabilitatea companiei Lied Consulting de a proteja și respecta confidențialitatea datelor Dvs., de a explica modul în care colectăm, utilizăm și protejăm datele Dvs. personale, precum și drepturile pe care le aveți.

Procesarea datelor Dvs. cu caracter personal se efectuează în conformitate cu legislația Republicii Moldova, cu regulamentele și instrucțiunile obligatorii emise de către autoritățile competente.

Prezenta Politică cu privire la Confidențialitate se aplică în momentul în care utilizați produsele și serviciile noastre sau când vizitați website-ul nostru.

Prezenta Politică cu privire la Confidențialitate nu se aplică față de website-ul sau serviciile altor companii, chiar dacă le accesați prin intermediul rețelei sau a serviciilor companiei Lied Consulting.

Date personale colectate de noi

Este posibil să colectăm, să folosim, să stocăm și să transferăm diferite tipuri de date cu caracter personal. Am creat aceste grupuri după cum urmează:

  • Informațiile despre identitate includ prenumele, numele de familie, numele de utilizator sau identificatorul similar, titlul, numărul cardului de identitate, numărul fiscal de referință și / sau detalii din pașaport.
  • Informațiile de contact includ adresa de facturare, adresa de livrare, adresa de e-mail, numerele de telefon, numerele de fax și denumirea postului.
  • Informațiile financiare includ detalii despre contul bancar și detaliile cardului de plată.
  • Informațiile despre tranzacții includ detalii despre plățile și comenzile către și de la dvs. și alte detalii despre produsele și serviciile pe care le-ați achiziționat sau le-ați furnizat.
  • Informațiile tehnice includ adresa IP (Internet protocol), datele dvs. de logare, locația dvs., tipul și versiunea browser-ului, localizarea și fusul orar, tipurile și versiunile de plug-in de browser, datele sistemului de operare, platforma și traficul de date legat de domeniul de servicii în telecomunicații aprovizionate de către noi și utilizate de dvs.
  • Informațiile despre profil includ numele de utilizator și parola, achizițiile sau comenzile efectuate de dvs., interesele, preferințele, feedback-ul și răspunsurile la sondaj.
  • Informațiile despre utilizare includ informații despre modul în care utilizați site-urile noastre web, platformele și serviciile noastre. Este posibil să includă și o notă sau o înregistrare a apelurilor de asistență pe care le faceți către noi, chat-uri live sau interacțiuni similare.
  • Informațiile despre marketing și comunicații includ preferințele dvs. în recepționarea materialelor de marketing de la noi și terții noștri și preferințele dvs. de comunicare, precum și preferințele dvs. pentru anumite produse, servicii sau activități.

De asemenea, colectăm, folosim și împărțim în orice scop date agregate, cum ar fi date statistice sau demografice. Datele agregate pot fi obținute din datele dvs. personale, dar conform legii nu sunt considerate date cu caracter personal, deoarece aceste date nu dezvăluie în mod direct sau indirect identitatea dvs. De exemplu, putem cumula datele dvs. de utilizare pentru a calcula procentajul de utilizatori care accesează o anumită caracteristică a serviciului. Cu toate acestea, dacă combinăm sau conectăm datele agregate cu datele dvs. personale astfel încât acestea să vă poată identifica direct sau indirect, tratăm datele combinate ca date personale care vor fi utilizate în conformitate cu această politică de confidențialitate.

În mod obișnuit, noi nu colectăm nici o categorie specială de date personale despre dvs. (aceasta include detalii despre rasă sau etnia dvs., credințele religioase sau filosofice, viața sexuală, orientarea sexuală, opiniile politice, calitatea de membru al sindicatelor, informații despre sănătatea dumneavoastră și datele biometrice și genetice), și de obicei nu colectăm informații despre condamnările și infracțiunile penale.

Cum se colectează datele personale

Pentru a tranzacționa cu Lied Consulting ca client este imperativ să colectăm informații despre dvs. sau organizația dvs. Pentru a facilita acest lucru colectăm date personale după cum urmează:

  • Interacțiuni directe. Ne puteți da identitatea dvs., datele de contact și datele financiare prin completarea formularelor, contractelor sau prin corespondența cu noi prin poștă, telefon, email sau altfel. Acestea includ datele personale pe care le furnizați atunci când faceți oricare dintre următoarele acțiuni (fie în numele dvs. sau în numele unei organizații):
    • Încheiați un contract cu noi sau cumpărați serviciile noastre;
    • Folosiți sau solicitați informații despre site-urile, platformele sau serviciile noastre;
    • Creați un cont pe site-urile, platformele sau serviciile noastre;
    • Utilizați site-urile web, platformele sau serviciile noastre;
    • Solicitați să vă fie trimise materiale de marketing;
    • Participați la un eveniment sau altă campanie de marketing organizată de noi; sau
    • Ne contactați– de exemplu, pentru a ne oferi feedback.
  • Tehnologii automatizate sau interacțiuni.
    • Pe măsură ce interacționați cu site-urile, platformele sau serviciile noastre, este posibil să colectăm automat date tehnice despre echipamentul dvs., acțiunile de navigare, modelele de comportament și alte interacțiuni. De asemenea este posibil să colectăm informații despre nivelul de serviciu pe care îl primiți – de exemplu, defecțiuni la rețea sau servicii și alte evenimente care pot afecta serviciile noastre de rețea sau alte servicii.
    • Putem colecta aceste date personale folosind cookie-urile a site-ului web.
  • Terțe părți sau surse disponibile publicului. Este posibil să primim date personale despre dvs. de la diverse terțe părți și surse publice, după cum urmează:

Date tehnice de la următoarele părți:

  • Furnizori de servicii de analizare, cum ar fi Google, care se află în interiorul sau în afara UE;
  • Rețele de publicitate cu sediul în interiorul sau în afara UE;
  • Platforme media de socializare cum ar fi LinkedIn, Twitter și Facebook cu sediul în interiorul sau în afara UE.
  • Date de contract și de tranzacții de la furnizori de servicii tehnice, de plată și de livrare cu sediul în interiorul sau afara UE.
  • Date de identitate și de contact din surse disponibile publicului, cum ar fi registrele companiilor, agenții de prevenire a fraudelor.

Cum folosim datele personale?

Prezentarea generală a modului în care folosim datele personale

Vom folosi datele dvs. personale doar atunci când legea ne permite. Cel mai frecvent, vom folosi datele dvs. personale în următoarele situații:

  • în cazul în care trebuie să executăm, suntem pe punctul de a intra în execuție sau am încheiat cu dvs. contractul (sau organizația dvs., după caz).
  • Atunci când este necesar pentru interesele noastre legitime (sau cele ale unei terțe părți) și interesele și drepturile dvs. fundamentale nu depășesc acele interese.
  • în cazul când trebuie să respectăm o obligație legală sau de reglementare.
  • în cazul în care avem consimțământul dvs. (de exemplu dacă obținem consimțământul dvs. pentru comunicările de marketing).
Ce înseamnă aceasta în practică

în practică, aceasta însemnă că vom folosi datele dvs. personale:

  • Pentru a vă înregistra ca pe un nou client.
  • Pentru a procesa și livra comanda și contul dvs.
  • Pentru a gestiona relația noastră cu dvs.
  • Pentru a putea administra, opera, furniza, menține și proteja afacerea și site-urile web, platformele și serviciile noastre (inclusiv eliminarea problemelor, analiza datelor, testare, întreținerea sistemului, suport, raportare și găzduire de date).
  • Pentru a vă oferi conținutul ș anunțuri relevante pentru dvs. și pentru a măsura sau înțelege eficacitatea publicității pe care o promovăm.
  • Pentru a utiliza analiza datelor în vederea îmbunătățirii site-ul nostru web, platformelor, serviciilor, marketing, experiențelor și relațiilor cu clienții.
  • Pentru a vă face sugestii și recomandări despre produse sau servicii care ar putea fi de interes pentru dvs.
  • Pentru a vă trimite informații relevante despre evenimentele noastre, anunțurile de știri sau promoții.
  • Pentru a vă contacta în legătură cu cele menționate mai sus.
  • în cazul în care trebuie să folosim datele dvs. personale într-un alt scop conform legii sau reglementărilor – de exemplu, pentru a răspunde solicitărilor administrative, judiciare sau aplicate de lege sau pentru a respecta legile și reglementările aplicabile.
Oferte promoționale și marketing

Putem folosi datele dvs. de identitate, de contact, tehnice, de utilizare și de profil, pentru a forma o imagine asupra a ceea ce credem că ați dori sau că aveți nevoie sau care ar putea fi de interes pentru dvs. în așa fel decidem ce produse, servicii și oferte pot fi relevante pentru dvs.

Veți primi comunicate de marketing de la noi dacă ați solicitat informații de la noi, ați achiziționat servicii de la noi sau ați avut altă relație de afaceri cu noi și nu v-ați dezabonat pentru a primi această informație de marketing. în celelalte cazuri, vom obține consimțământul dvs. înainte de a vă contacta în scopuri de marketing.

Puteți în orice moment să ne comunicați nouă sau terțelor părți pentru a înceta să vă trimitem mesaje de marketing, urmând link-urile de renunțare din orice mesaj de marketing trimis sau contactând-ne în orice moment la privacy@etraining.mdîn cazul în care renunțați la primirea acestor mesaje de marketing, acest lucru nu se va aplica datelor personale furnizate către noi ca urmare a achiziționării unui serviciu, a experienței de serviciu sau a altor tranzacții.

Cookies

Puteți seta browser-ul dvs. să refuze toate sau careva cookie a browser-ului sau să vă avertizeze atunci când site-urile setează sau accesează cookie-urile. Dacă dezactivați sau refuzați cookie-urile, rețineți că unele părți ale site-urilor, platformelor sau serviciilor noastre pot deveni inaccesibile sau să nu funcționeze corect.

Modificarea scopului

Vom folosi datele dvs. personale numai în scopurile pentru care le-am colectat, cu excepția cazului în care considerăm în mod rezonabil că trebuie să le folosim dintr-un alt motiv și că acest motiv este compatibil cu scopul inițial. Dacă doriți să primiți o explicație cu privire la modul în care prelucrarea pentru noul scop este compatibilă cu scopul inițial, vă rugăm să ne contactați la privacy@etraining.md. Dacă va fi necesar să folosim datele dvs. personale în alte scopuri, vă vom anunța și vom explica baza legală care ne permite să facem acest lucru.

Pentru cât timp păstrăm datele personale?

Noi vom păstra informațiile numai atâta timp cât este necesar pentru a utiliza informațiile dvs. așa cum sunt descrise mai sus, în cazul în care aceasta este în interesul nostru legitim sau pentru a ne conforma obligațiunilor legale. Cu toate acestea, rugăm să fiți informați că putem păstra unele informații după ce încetați să utilizați serviciile noastre, de exemplu dacă acest lucru este necesar pentru a ne îndeplini obligațiile legale, cum ar fi păstrarea informațiilor în scopuri fiscale și contabile.

La stabilirea perioadelor relevante de retenție, vom lua în calcul inclusiv și factorii:

  1. Obligațiunile și drepturile noastre contractuale în ceea ce privește informațiile implicate;
  2. Obligația(ile) legală(e) în conformitate cu legislația aplicabilă pentru păstrarea datelor pentru o anumită perioadă de timp;
  3. Statutul limitărilor din legislația(ile) aplicabilă(e);
  4. Litigii (potențiale);
  5. Dacă ați cerut ca informațiile dvs. să fie șterse;
  6. Instrucțiuni emise de autoritățile relevante pentru protecția datelor.

în anumite circumstanțe, putem anonima datele dvs. personale (astfel încât acestea nu mai pot fi asociate cu dvs.) în scopuri de cercetare sau statistice, caz în care putem utiliza aceste informații pe o perioadă nelimitată, fără a vă anunța în prealabil.

Cu cine împărțim datele personale?

Noi împărțim datele dvs. personale doar în scopurile stabilite mai sus. Nu o împărțim în niciun alt scop.

Terțe părți externe

împărțim datele dvs. personale cu partenerii noștri de afaceri; părțile terțe care îndeplinesc funcții în numele nostru și care ne oferă și servicii, inclusiv furnizorii de servicii IT, furnizorii de servicii Internet, furnizorii de servicii de cloud, furnizorii de servicii de stocare a datelor, consultanții profesioniștii, consultanții IT care desfășoară activități de testare și dezvoltare a sistemelor noastre tehnice de business, și furnizorii de servicii care le folosim pentru a vă oferi servicii de marketing sau publicitate online.

Putem împărți datele dvs. personale cu terțe părți pentru a ne conforma unei obligații legale; când credem cu bună-credință că o lege aplicabilă o cere; la cererea autorităților guvernamentale care efectuează o anchetă; pentru a verifica sau a împuternici drepturile noastre contractuale sau alte politici aplicabile; pentru detectarea și protejarea împotriva fraudei sau a oricăror vulnerabilități tehnice sau de securitate; pentru a răspunde unei situații de urgență; sau altfel, pentru a proteja drepturile, proprietatea, siguranța sau securitatea terților părți, a vizitatorilor site-ului nostru, a afacerii noastre sau a publicului.

Cum ne asigurăm că este protejată?

Solicităm tuturor părților terțe să respecte securitatea datelor dvs. personale și să le trateze în conformitate cu legea. Nu permitem furnizorilor de servicii terțe să utilizeze datele dvs. personale în scopuri proprii și le este permis numai să proceseze datele personale în scopuri specificate și în conformitate cu instrucțiunile noastre.

Ce se întâmplă dacă nu ni se oferă datele personale pe care le solicităm?

Dacă nu furnizați datele personale necesare sau vă retrageți acordul pentru prelucrarea datelor dvs. personale, în cazul în care aceste informații sunt necesare pentru a vă furniza servicii, nu vom putea să vă furnizăm aceste servicii.

în situațiile în care nu este necesar pentru noi să vă furnizăm servicii, nu va exista niciun impact asupra serviciilor dacă nu furnizați datele personale sau vă retrageți acordul.

Luăm decizii automatizate?

Nu prevedem că vor fi luate careva decizii cu privire la dvs. folosind mijloace automatizate. Cu toate acestea, vă vom notifica dacă această poziție se va modifica.

Cum protejăm datele personale?

Protejarea datelor Dvs. personale este de o importanță prioritară pentru noi. Compania Lied Consulting lucrează continuu asupra protejării intereselor clienților săi.

Am implementat măsuri de securitate adecvate pentru a preveni pierderea accidentală a datelor dvs. personale, utilizarea sau accesarea neautorizată, modificarea sau dezvăluirea lor. în plus, limităm accesul la datele dvs. personale acelor angajați, agenți, contractori și altor părți terțe care au nevoie de ele în afacere. Ei vor procesa datele dvs. personale numai conform instrucțiunilor noastre și sunt obiectul unei obligațiuni de confidențialitate.

Am instituit proceduri pentru a face față oricărei încălcări suspecte a datelor cu caracter personal și vă vom notifica pe dvs. și pe orice autoritate de reglementare aplicabilă despre o încălcare a legislației acolo unde suntem obligați să facem acest lucru din punct de vedere legal.

Securitatea informațională și garantarea protecției informației este crucială pentru noi. Noi facem tot posibilul pentru a implementa măsuri de securitate care să asigure un nivel adecvat de protejare a datelor clienților și să prevină și detecteze orice divulgare a datelor personale părților terțe.

Care sunt drepturile individuale în raport cu datele dvs. personale?

Prin lege, aveți mai multe drepturi în ceea ce privește datele dvs. personale. Contactați-ne la privacy@etraining.md. pentru a vă exercita oricare dintre drepturile dvs. Informații suplimentare și sfaturi despre drepturile dvs. pot fi obținute de la Centrul Național pentru Protecția Datelor cu Caracter Personal din Republica Moldova (care este autoritatea competentă pentru protecția datelor cu caracter personal în Republica Moldova).

  • Dreptul de a vă opune prelucrării - Aveți dreptul să vă opuneți față de anumite tipuri de procesare, inclusiv de procesare pentru marketing direct sau pentru studiile de piață și sondajele de opinie (adică dacă nu mai doriți să fiți contactat cu oportunități potențiale).
  • Dreptul de a fi informat - Aveți dreptul să primiți informații clare, transparente și ușor de înțeles despre modul în care vă folosim informațiile și drepturile dvs. De aceea vă oferim informațiile în această politică de confidențialitate.
  • Dreptul de acces - Aveți dreptul să obțineți accesul la informațiile dvs. (dacă le procesăm) și anumite alte informații (similare cu cele furnizate în această politică de confidențialitate). Astfel ca să fiți la curent și să verificați dacă folosim informațiile dvs. în conformitate cu legea privind protecția datelor.
  • Dreptul la rectificare - Aveți dreptul să vă fie corectate informațiile dacă acestea sunt inexacte sau incomplete.
  • Dreptul de ștergere - este cunoscut și ca "dreptul de a fi uitat" și, în termeni simpli, vă permite să solicitați ștergerea sau eliminarea informațiilor dvs. în cazul în care nu există niciun motiv convingător pentru a le folosi în continuare. Acesta nu este un drept general de ștergere; există excepții - de exemplu, acest lucru nu se aplică în cazul în care prelucrarea datelor este necesară pentru ca Lied Consulting să respecte obligațiunile legale sau să se ocupe de revendicări legale.
  • Dreptul de a restricționa procesarea - Aveți dreptul să "blocați" sau să opriți utilizarea în continuare a informațiilor dvs. Când procesarea este restricționată, putem să stocăm informațiile dvs., dar nu le mai putem folosi în continuare. Menținem listele cu persoane care au solicitat pentru a fi "blocată" utilizarea informațiilor lor în continuare a pentru a asigura că restricția este respectată în viitor.
  • Dreptul de a depune o plângere - Aveți dreptul să depuneți o plângere cu privire la modul în care tratăm sau procesăm datele dvs. personale la adresa companiei Lied Consulting sau o reclamație oficială la adresa Centrului Național pentru Protecția Datelor cu Caracter Personal din Republica Moldova (care este autoritatea competentă pentru protecția datelor cu caracter personal în Republica Moldova).
  • Dreptul de a retrage consimțământul - Dacă v-ați dat consimțământul dvs. cu privire la orice acțiune din partea noastră la datele dvs. personale, aveți dreptul să vă retrageți acordul în orice moment (deși dacă faceți acest lucru, nu înseamnă că tot ce am făcut până la acel moment cu acordul dumneavoastră cu datele dvs. cu caracter personal sunt ilegale). Aceasta include dreptul dvs. de a retrage consimțământul pentru utilizarea datelor dvs. personale în scopuri de marketing.

Cum vă contactăm?

Vă putem contacta prin telefon, e-mail, poștă, rețele sociale sau alte detalii de contact furnizate de dvs.

Cum ne puteți contacta?

Puteți lua legătura cu noi pe marginea prezentei Politici cu privire la Confidențialitate și utilizarea Cookie-urilor sau a procesării datelor Dvs. personale, folosind datele de contact de mai jos. Dacă aveți întrebări cu privire la politica noastră de confidențialitate, puteți să adresați întrebarea dvs. la adresa privacy@etraining.md. Aveți dreptul să adresați o plângere autorităților de protecție a datelor cu privire la problemele de confidențialitate. Cu toate acestea, apreciem șansa de a ne ocupa de preocupările dvs. înainte de a aborda autoritățile de protecție a datelor, astfel vă rugăm să ne contactați în primă instanță.

Informații juridice despre companie:

Lied Consulting SRL
Adresa juridică: Chişinău, str. Independentei 28/3, of. 34, MD-2072,
Telefon: +373 69 999 965
Poștă electornică: privacy@etraining.md

Ultima actualizare: 11 August, 2020