Logo
Descoperă și învăță
Experiența clientului
Un training digital care te învață cum să identifici nevoile reale ale clientului, să creezi momente „wow” și să construiești loialitate pe termen lung.
10Lecții
hexagon
Training preview

Acest curs te ajută să înțelegi ce simt clienții la fiecare interacțiune și cum să creezi momente care nu se uită. Îți vei dezvolta abilități practice pentru a construi relații de încredere, a depăși așteptările și a transforma fiecare contact într-o oportunitate de loializare și succes pe termen lung.

Un brand puternic nu se construiește doar prin produse sau servicii, ci prin interacțiuni memorabile cu clienții. Modul în care comunici și gestionezi relația cu clienții influențează loialitatea, satisfacția și succesul afacerii.

 Ce vei învăța în acest curs?

  • Cum să creezi o experiență memorabilă pentru clienți – Principiile fundamentale ale unui serviciu de calitate care fidelizează și diferențiază brandul.

  • Strategii de comunicare strategică – Cum să construiești mesaje clare, persuasive și adaptate fiecărui tip de client.

  • Harta călătoriei clientului – Cum să identifici momentele-cheie ale interacțiunii și să îmbunătățești experiența acestora.

Detalii curs
Conținutul trainingului
4 module | 10 lecții
Ce conține

Test inițial de evaluare a nivelului de expertiză în Experiența Clientului

Introducere

2m 58s

Ce este Experiența Clientului?

5m 35s

Cum poți oferi o experiență memorabilă?

3m 51s

Cum angajații devin ambasadorii Experienței Clientului

11m 20s

Ce este Călătoria Clientului?

5m 25s

Impactul etapelor din Călătoria Clientului

5m 7s

Ce sunt „Momentele de adevăr” în Călătoria Clientului?

3m 21s

Ce înseamnă Design centrat pe client?

3m 5s

Maparea Călătoriei clientului

3m 17s

Călătoria clientului – de la primul contact la loialitate

6m 25s

Test final de evaluare a nivelului de expertiză în Experiența Clientului